Rejestracja podpisu elektronicznego (profil zaufany EPUAP)

EPUAP to skrót od Platformy Elektronicznych Usług Administracji Publicznej. Dzięki EPUAP możesz rozwiązać wiele spraw w różnych urzędach państwowych bez wychodzenia z domu, w dogodnym dla siebie czasie, przez Internet. Nie ograniczają Cię godziny otwarcia urzędów, sam decydujesz, kiedy aplikujesz. Nie musisz podpisywać dokumentów ręcznie - do podpisywania dokumentów elektronicznych służy darmowy profil cyfrowy.

Podpis elektroniczny może być zarejestrowany przez osobę, która:

  • posiada numer PESEL,
  • posiada konto EPUAP,
  • może zweryfikować swoją tożsamość.

Aby korzystać z usług EPUAP i podpisywać dokumenty elektroniczne, należy zweryfikować swoją tożsamość w jednym z dostępnych urzędów administracji publicznej.

Jeśli potrzebujesz pomocy przy rejestracji podpisu elektronicznego EPUAP, skontaktuj się z nami.