Rejestracja podpisu elektronicznego (profil zaufany EPUAP)
EPUAP to skrót od Platformy Elektronicznych Usług Administracji Publicznej. Dzięki EPUAP możesz rozwiązać wiele spraw w różnych urzędach państwowych bez wychodzenia z domu, w dogodnym dla siebie czasie, przez Internet. Nie ograniczają Cię godziny otwarcia urzędów, sam decydujesz, kiedy aplikujesz. Nie musisz podpisywać dokumentów ręcznie - do podpisywania dokumentów elektronicznych służy darmowy profil cyfrowy.
Podpis elektroniczny może być zarejestrowany przez osobę, która:
- posiada numer PESEL,
- posiada konto EPUAP,
- może zweryfikować swoją tożsamość.
Aby korzystać z usług EPUAP i podpisywać dokumenty elektroniczne, należy zweryfikować swoją tożsamość w jednym z dostępnych urzędów administracji publicznej.
Jeśli potrzebujesz pomocy przy rejestracji podpisu elektronicznego EPUAP, skontaktuj się z nami.